Pas je content regelmatig aan
Net zoals een flyer moet je de informatie up to date houden. Indien klanten je wachtruimte betreden, speel hier dan op in. Zorg voor wisselende content, zo kan je terugkerende klanten meerdere boodschappen meegeven in plaats van keer op keer dezelfde.
Zorg voor een realistisch tijdsschema
Als je wil dat al je klanten een groot deel van de getoonde informatie zien, pas de tijdsduur van je content dan aan de wachttijd aan. Indien je wachttijd maar 5 of 10 minuten bedraagt en je wil zeker zijn dat bepaalde elementen door alle klanten worden gezien, dan heb je 2 opties. Je kan zorgen voor een zeer korte presentatie zodat iedere klant de volledige presentatie ziet. Je kan ook echter bepaalde elementen meerdere keren laten terugkomen. Zo kan je bijvoorbeeld een presentatie van 15 minuten maken maar iedere 5 minuten je openingsuren laten zien. Zo ben je zeker dat je klant deze info minstens 1 keer heeft gezien.
Betrek je werknemers in het proces
Je werknemers komen soms nog meer in contact met je klanten dan jezelf en beschikken dus over zeer waardevolle info. Zo zal de medewerker die de telefoon aanneemt en het onthaal verzorgt je al een heel eind op weg helpen. Die medewerker zal je kunnen zeggen welke vragen gesteld worden en wat dus zeker niet mag ontbreken op uw digital signage.
Met deze tips kan je al aan de slag met je eigen digital signage. Heeft u nog geen digital signage of zou u graag wat hulp willen om uw huidige opstelling te updaten? Contacteer ons via (+32) 2 213 99 94 of info@enductis.be en werken wij samen met u de beste formule voor u uit. Vraag uw gratis demo aan via digini.com